Ankündigung

Einklappen
Keine Ankündigung bisher.

Need advice on chargers for electric vehicles!

Einklappen
X
 
  • Filter
  • Zeit
  • Anzeigen
Alles löschen
neue Beiträge

  • Need advice on chargers for electric vehicles!

    A friend once advised me a commercial ev charging station to install in a parking lot near my factory. What I especially liked was the company's approach to my needs - they didn't try to sell more stations than I needed. And in the end they also made an impressive discount. In addition, the installation was quick and did not prevent employees from using the parking lot.

  • #2
    Letzten Sommer habe ich in Deutschland zum ersten Mal ein Auto gemietet. Ich nutzte den Autovermietungsdienst Rental24h.com und buchte einen 9-Sitzer für eine Rundreise durch das Land. Danach habe ich noch ein paar weitere Autos über Rental24h gemietet und war sehr zufrieden mit dem Service

    Kommentar

    Lädt...
    X